Enter your keyword

SPLOŠNI POGOJI

Kupcu izdelkov pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov. Veljajo cene, ki so izpisane na dan oddaje naročila. V kolikor ni drugače označeno veljajo cene izdelkov od pričetka prodaje do odprodaje zalog. Velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oziroma dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani.

Vse cene so označene v EUR, razen , če je označeno drugače.
Izdelki imajo poleg slike označene redne cene. Izdelki, ki vključujejo popust, imajo prvotno in znižano ceno označeno poleg produkta. V kolikor popusta na izdelek ni, velja redna cena. Popusti veljajo dokler je to jasno označeno.

Posluje se v slovenskem jeziku. Kupec prejme ob naročilu izdelkov na svoj e-poštni naslov potrdilo o nakupu kot dokazilo. Naročilo je shranjeno tudi v informacijskem arhivu na sedežu podjetja. Dostop do le-tega dokumenta je možen po predhodnemu dogovoru.

Za naročila ali kakršno koli svetovanje, predloge in obvestila nas lahko vedno kontaktirate na info@waxy.si.

Za poslovne partnerje imamo pripravljene posebne ugodnosti in količinske popuste. Če si želite sodelovanja z nami, nas kontaktirajte na info@waxy.si in poslali vam bomo ponudbo.

Pridržujemo si pravico do delnega ali celotnega odstopa od izvedbe naročila v naslednjih primerih: če naročenih izdelkov ni na zalogi, če izdelkov ne bo več na zalogi, če je bila naročena količina večja od trenutne zaloge, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilo ni izpolnjeno v skladu s splošnimi pogoji, če se kupec ne odziva na naša poslana elektronska sporočila ali klice, če kupec prejšnje pošiljke ni prevzel ali jo je zavrnil, če pride do očitne napake v cenah izdelkov. V vseh teh in temu podobnih primerih vas o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani obvestimo prek elektronske pošte ali telefona in se hkrati dogovorimo o rešitvi.

S plačilom naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnimi pogoji (prodajno-plačilnimi), ki so razloženi, in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

Naročilo lahko iz kakršnegakoli razloga prekličete v roku ene ure.
V roku štirinajstih dni po prejemu blaga lahko potrošnik s pisnim sporočilom, brez navedbe razloga, odstopi od pogodbe o nakupu blaga. Sporočilo se šteje pravočasno, če je oddano v predpisanem roku. Blago mora kupec nepoškodovano in v nespremenjeni količini (ovojna folija izdelkov ne sme biti odstranjena, varnostne nalepke in drugi elementi na izdelku/izdelka ne smejo biti poškodovani ali odstranjeni, embalaža ne sme biti raztrgana, razrezana ali kako drugače poškodovana) odposlati podjetju na njegove stroške v roku 14 dni po odposlanem pisnem obvestilu. Če je blago uničeno že ob prevzemu, izgubljeno ali čez rok ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik prejšnje pravilo ne velja. Vrnjeno blago mora spremljati originalni račun, ki ga je kupec prejel z blagom. Stroške pošiljanja blaga do dobavitelja krije potrošnik. V primeru odobrenega vračila vam bomo znesek računa nakazali na vaš TRR, zato ga v pisnem sporočilu navedite. Dokler vrnjenega blaga ne prejmemo, si pridržujemo pravico do zadržanja kupnine.

V primeru, da pri vračilu potrebujete pomoč, smo za vas dosegljivi na info@waxy.si.
Naslov za vračilo blaga: 3M Janja Močnik s.p., Jesenica 7a, 5282 Cerkno
Blago lahko vrnete osebno ali pošljete po pošti.
Veseli bomo, če nam, ob morebitnem odstopu od pogodbe o nakupu, sporočite vaš razlog, saj s tem skušamo izboljšati naše storitve.

Zasebnost obiskovalcev na naši spletni strani in zasebnost naročnikov naših izdelkov je zelo pomembna. Zato vam zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov. Vse osebne podatke bomo hranili v tajnosti in jih ne bomo posredovali nikomur brez vašega predhodnega privoljenja. S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše podatke shranimo in uporabljamo za namene internega oglaševanja, arhiva in statistike.

Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se trudimo izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@waxy.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
V petih delovnih dneh vam bomo potrdili, da smo prejeli pritožbo ter vam sporočili, kako dolgo jo bomo obravnavali. Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.Podjetje,ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Napaka je stvarna, kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet, artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana, je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla ali z vračilom izdelka ali z nedvoumno fotografijo izdelka (odvisno od artikla, o tem stranko obvestimo v samem postopku).
Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, če se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake.

Obrazec za prijavo stvarne napake najdete TUKAJ: obrazec stvarna-napaka.

Vsi kozmetični produkti so izdelani v EU in vsi imajo izdelan certifikat analize. Jamčimo za kakovost naših izdelkov in brezhibno delovanje naprav v določenem garancijskem roku, če jih uporabljate v skladu z namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok za elektronske naprave začne teči z dnem izročitve izdelka kupcu. Popravila na domu zaradi zahtevnosti in razpoložljivosti rezervnih delov niso mogoča.

PLAČILO

Pri spletni trgovini Waxy.si sprejemamo naslednja plačila:

  • plačilo z univerzalnim plačilnim nalogom UPN – naročeno blago bomo odposlali takoj po prejetju plačila.

Podatki za plačilo UPN naloga se vam izpišejo na zaslonu takoj po oddanem naročilu, vidni pa so tudi v meniju pod zavihkom Kontakt.

DOSTAVA

Kupljeno blago dostavljamo na katerikoli naslov v Sloveniji prek GLS ali preko Pošte Slovenije. Prav tako je mogoče naročilo v tujino, zato nas v tem primeru predhodno kontaktirajte na info@waxy.si.

Za vsa naročila nad 100€ velja brezplačna poštnina.

Naročeno blago odpošljemo v 1-5 delovnih dneh po prejetju plačila naročila pod pogojem, da je izbrano blago na zalogi. Čas dostave je v skladu s pogoji GLS ali Pošte Slovenije d.d. ali katerekoli druge dostavne službe.
Če pride do primera, da izdelka ni na zalogi, vas o tem obvestimo prek telefona ali emaila takoj, ko ugotovimo neskladje.
Pridržujemo si pravico, da preverimo naročnika in njegove podatke. Pridržujemo si pravico, da naročila ne obravnavamo v naslednjih primerih: če naročnika in njegove podatke ne moremo preveriti, če naročnik navede pomanjkljive, napačne ali lažne podatke če je naročnik v preteklosti že naročal in za tem paketa ni prevzel ali ga je zavrnil.

Strošek dostave je naveden na naročilu in znaša 4,50 EUR za enkratno pošiljanje enega paketa do teže 10 kg. Paketom nad težo 10 kg obračunavamo poštnino po ceniku GLS ali Pošte Slovenije, cenik je dostopen na njihovih spletnih straneh. Za vsa naročila nad 100€ velja brezplačna poštnina.
Za morebitno dostavo v tujino nas predhodno kontaktirajte in pripravili vam bomo ponudbo, ki bo vključevala poštnino do vaše lokacije.
V primeru dostave na drugi naslov nas predhodno obvestite.

[/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]